کد خبر: ۱۵۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی " گام دومی های جهاد تبیین" خبر داد؛

سومین همایش نخبگانی" گام دومی های جهاد تبیین" در سومین حرم اهل بیت برگزار می شود

زارع مهذبیه از برگزاری سومین همایش گام دومی های جهاد تبیین در سومین حرم اهل بیت خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،  صادق زارع مهذبیه دبیر برگزاری سومین همایش گام دومی های جهاد تبیین از برگزاری این همایش در روز چهارشنبه پنجم مرداد خبر داد و بیان کرد:  آیت اله دژ‌کام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش به سخنرانی می پردازند.

زارع مهذبیه ابراز کرد: لازم به ذکر است که تاکنون دو همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا در خرداد ماه و تیرماه سال جاری برگزار شده است. 

وی خاطر نشان کرد: در این همایش افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه ای و سیاسی و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

زارع مهذبیه همچنین خاطرنشان کرد که این همایش بزرگترین رویداد روشنگری در جنوب کشور می باشد و به این شیوه که تمامی دعوت شدگان در این همایش که از صاحب نفوذ ترین افراد در سطح جامعه می باشند، خواسته شد در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی نمایند.

 وی بیان کرد: از دیگر برنامه ها در این همایش نخبگانی استفاده از تجربیات و نظرات افراد فعال و نخبه در عرصه ی جهاد تبیین و هم چنین ارائه عرصه های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه است. 

زارع مهذبیه گفت: اصلی ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه می باشد و توسل به مراسم استقبال از عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(در آستانه ورود به ماه محرم) و
تقدیر از فعالین عرصه جهاد تبیین در سطح شهر شیراز،  از دیگر برنامه های این همایش است. 

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان